- One stop shopping
- Kompetent rådgivning
- Kvalitets produkter
Service
|
|
God service giver gode oplevelser
Oplevelsen af kundenærhed, teknisk fremragende produkter, kvalitet, sikkerhed og sidst men absolut ikke mindst en god service, er GACELL's varemærke.
GACELL A/S ønsker via sit servicekoncept at tilbyde løsninger som tilgodeser den enkelte kundes behov.
Programmet består således af følgende tilbud:
Serviceaftaler/eftersyn Total serviceaftale Leje/leasing Batterianalyse Brugs-/driftsanalyse
Alt dette er med til at skabe en driftsikkerhed, som starter den dag du har købt dit batteri.
HOTLINE Det er dyrt at holde stille, og skulle du en dag få brug for os, så er vi kun et telefonopkald væk. Vi har oprettet en HOTLINE 961 02 961, så du altid kan komme i kontakt med os. Herfra går dine oplysninger så videre til den nærmeste ledige servicetekniker, som vil løse opgaven for dig.
Serviceeftersyn Skulle der opstå fejl ved et batteri eller en lader og man ikke får taget hånd om dem i tide sker det ofte, at små fejl bliver til store problemer. Vi tilbyder derfor at tegne individuelle forebyggende servicekontrakter for at du er på forkant med eventuelle skavanker og undgår at holde stille.
Skulle du ønske yderligere information er du velkommen til at kontakte os på telefonnummer 961 02 961 eller mail salg@gacell-power.dk.
|
|